نکس 1 موزیک

دانلود آهنگ جدید

نکس 1 موزیک

دانلود آهنگ جدید

نکس 1 موزیک

نکس 1 موزیک,دانلود آهنگ جدید,nex1music

  • ۰
  • ۰

دانلود اهنگ جدید فرزاد فرخ به نام دیوونه برگرد

Download New Music Farzad Farokh By Divoone Bargard

ترانه و موزیک فرزاد فرخ

تنظیم فرشاد فارسیان

متن آهنگ دیوونه برگرد از فرزاد فرخ

باز نم بارونه دل دیوونه هر لحظه که داغونه میگیره بهونه
از عشقی که از دست رفت دلو ول کرد رفت از قلبی که تنها شد بی رویا شد
از وقتی که تنهام همش به تو فکر میکنم بعد تو باید برم یه جایی گم بشم

دیوونه برگرد هنوز من عاشق توام
از وقتی که تنهام همش به تو فکر میکنم بعد تو باید برم یه جایی گم بشم
دیوونه برگرد هنوز من عاشق توام

دانلود موزیک جدید فرزاد فرخ بنام دیوونه برگرد با لینک مستقیم ۱۲۸ و ۳۲۰

تو میدونستی که من دیوونه میشم تو این هوای سرد ویرونه میشم
پاییز رفت و حالا این زمستونم بی تو میگذره نه نمیتونم نمیتونم
تو میدونستی که من دیوونه میشم تو این هوای سرد ویرونه میشم
پاییز رفت و حالا این زمستونم بی تو میگذره نه نمیتونم نمیتونم
از وقتی که تنهام همش به تو فکر میکنم بعد تو باید برم یه جایی گم بشم
دیوونه برگرد هنوز من عاشق توام
از وقتی که تنهام همش به تو فکر میکنم بعد تو باید برم یه جایی گم بشم
دیوونه برگرد هنوز من عاشق توام

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی